Wist je dat als je TV kijkt via het Coaxnetwerk het mogelijk is om naast de bestaande TV en internetdienst extra TV pakketten aan te vragen?
Je kunt extra Ziggo diensten telefonisch aanvragen door contact te zoeken met de Ziggo Helpdesk-medewerkers. Je bereikt Ziggo ook via hun website. Uiteraard is het ook mogelijk om online de extra pakketten te bestellen.
LET OP! Omdat niet elk gebouw de beschikking heeft over een up-to-date coax netwerk (binnenstedelijke locaties) is niet elke locatie geschikt voor aanvullende diensten van Ziggo. Maar als je in een redelijk nieuw pand woont is de kans groot dat je de extra pakketten af kunt nemen van Ziggo.
Je gaat voor de extra diensten een contract aan met Ziggo en betaalt ook aan Ziggo (via automatische incasso) de bijhorende maandelijkse kosten.Voor de volledigheid: Een uitbreiding van het basispakket loopt niet via de servicekosten. De huisvester of ittdesk is geen partij in deze. Vragen omtrent deze extra diensten stel je dan ook aan de medewerkers van Ziggo via de Ziggo klantenservice.
Instructies voor het instellen van DTV op een Ziggo geschikte TV kun je vinden op:
LET OP: Voor elke bovenstaande optie blijft de basis dat er een COAX aansluiting in de woning aanwezig is.
Was this answer helpful ?
Ja
(0)
/
Nee
(0)