De melding E32 geeft aan dat u waarschijnlijk een verkeerde frequentie en/of verkeerd netwerknummer (Net ID) hebt ingevoerd bij het instellen van u digitale ontvanger.
Kijk in de Handleiding Digitale TV welke frequentie en netwerknummer u moet instellen in uw ontvanger.
Dit verschilt per postcode gebied.
E32 kan ook betekenen dat er een probleem op het netwerk van Ziggo is.
Controleer of er een melding is bij u in de buurt, door uw postcode in te vullen. Dit kan op de website van Ziggo.
Is de foutmelding hiermee niet verholpen, herstel dan de smartcard op Mijn Ziggo.
Hiervoor heeft u een Mijn Ziggo account nodig.
Om een Mijn Ziggo account te maken heeft u een klantennummer nodig. Het klantnummer krijgt u van ittdesk zodra u een digitaal abonnement heeft.
1. log in op Mijn Ziggo
(Let op: uw Mijn Ziggo-account is niet gelijk aan uw Ziggo mail-account)
2. controleer onder Mijn producten – Radio & Televisie – Smartcards of het juiste smartcardnummer is geactiveerd
3. klik vervolgens op Herstel.