Voor sommige huurders is de internet verbinding verzorgt via Access Points die aangesloten zijn op modems van UPC.
De modems zijn geplaatst in de meterkast en voorzien van een sticker met de SSID (wifi netwerk naam)en wifi wachtwoord.
SSID en WiFi wachtwoord zijn voor alle Access Points hetzelfde.
Hieronder een afbeelding van een Access Point, zoals die bij de ingang van de wooneenheid hangt.
Bij storingen aan het internet signaal; neem contact op met ittdesk.
Telefonisch bereikbaar op 085-0140470 op kantoordagen.
Via onze website www.ittdesk.nl/ondersteuning kunt u ons bereiken door middel van een vraag- of storingsticket.
Voor blokstoringen (dit zijn grootschalige storingen waar een heel pand last van heeft) kan 24 / 7 / 365 gebeld worden met het “normale” helpdesknummer.
Buiten kantoortijden worden bellers doorverwezen naar het supportnummer voor buiten kantoortijden.
Grote storingen (blokstoringen) zullen wij melden via Twitter: www.twitter.com/ittdesk
Volg ittdesk op Twitter om snel en makkelijk op de hoogte te blijven van grote storingen.